Re: [WEB] SSLUG web.

> Det er dog ikke helt perfekt med venstre menuen (lodret), når
> browser blive for lille så rykker venstremenuen op da der ikke
> ellers er plads.

Menuen et sat til float left og det er rigtigt, men den overordnede ramme,
colorheder1 skal laves til float: right; så vil menuen ikke løbe ovenud når
browseren minimeres. Tror jeg!!. Alle elementer inden i den overordnede
ramme kan sagtens floate left(indtil videre).

> Alternativ kan man jo bruge de gammelkendte tabeller , så får man
> i stedet en scrollbar hvis vinduet bliver for smal til at felterne
> kan stå som ønsket i bredden.

Er CSS ikke lavet for at undgå tabeller. Så kan svagtseende ikke få læst
siden ordenligt.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard