Re: [WEB] SSLUG web.

Jan Trøjgaard wrote:

> Er det så ikke noget med at man bruger en cookie som kigger skærmstærelsen
> på den pc'er som læser siden?
>
> Det bliver et lidt større arbejde, i forhold til at "bare lave et mookup"
> men det burde da kunne lade sig gøre !

Det er jo slet ikke nødvendigt på den måde vi har det nu med "relative"
størrelser. Man kan evt. lave venstre-menuen med en given størrelse
men resten bør virke uden faste størrelser.
(selv i CSS er det muligt med relative størrelser)

Jeg syntes det er en noget gammeldags måde at lave websider på, og ofte
giver det også problemer med diverse browsere, jeg har desværre set for
mange sites der ikke vises korrekt på grund af forkerte størrelser af
fonte og width/height på felter.

Vedr. Cookie's, så har cookie den ulempe at det skal ændres hver gang
jeg ændre  størrelsen på min browser.