Re: [WEB] SSLUG web.

Kurt Frederiksen wrote:

> Jeg er lidt ked af ideen om at binde web stedet til et fast format.
> Det er dødsygt nå man kommer til et websted hvor de "spilder" ens
> skærmplads, fordi de nu har bestem at alle skærme kører 800x600 eller
> 1024x768 eller hvad de nu har valgt.
>
> Jeg er faktisk godt tilfreds med SSLUG's sider som de er i dag på det
> punkt. hvis skærme opløsningen er høj fylder den skærmbreden og laver
> linierne længere. Det er rart når siderne følger skærmdimintioner
> efter bedste evne uden de store "sørgerander" i siderne.

Helt enig, alt dette med at man skal have 1600x900 eller andre faste
skærmstørrelser er irriterende. Så kan vi ligeså godt lave det som

Måske det er på tide at skifte til http://www.sslug.dk/index_ny.shtml ?
(når de sidste småting er rettet, bla. linux-counter)

PS. jeg havde helt glemt at sslug.web eksisterede...

Jeg er også ved at se på et simplere CMS system i PHP
http://phpwcms.de/index.php?id=2,0,0,1,0,0
Layout/templates laver man selv , men det kommer an på hvor godt det går
at tilføje egne udvidelser og scripts.
Indtil videre eksperimenterer jeg med det på min server hjemme, måske
det slet ikke du'r til SSLUG, men det må tiden vise.