Re: [WEB] Arbejdslørdag på sslug-nyt-web.

I sslug.web, skrev Christian Jul Jensen:

>  Cafe Retro (http://cafe-retro.dk/) er et fint og billigt sted. TYPO3's
>  brugergruppe bruger det til møder. Afhægigt af hvor mange I bliver kan
>  I måske reservere førstesalen.

Det kendte jeg ikke, det ser ellers hyggeligt ud (set fra webben).

>  God arbejdslyst

Tak.

Jesper
... der er blevet medlem af Free Software Foundation i denne uge:
https://www.fsf.org/associate/join/am_join_form1

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:03 CEST [an error occurred while processing this directive]