Re: [TEKNIK] Problemer med ping af PC på LAN' et.

On 27/11/10 05:24, Jim Oksvold wrote:
On 11/26/10, Erik P. Olsen<sslug@sslug>  wrote:
Det er et uforståeligt pronblem, som jeg nu har kæmpet med i flere dage.

Jeg har længe kørt med en desktop med wired forbindelse til min router

Hvordan skal jeg gribe det her an?

Jeg ville mistenke at Laptopene som kjører windows danner
ett eget nettverk og nekter adgang for andre operativsystemer.

Boot laptopene med noen Linux live skiver og se hva som skjer.

Knoppix kunne sagtens se desktoppen fra laptoppen. Jeg tror, det skyldes en bug i Windows. Jeg nedlagde netværket på windows og oprettede det igen, og så var forbindelsen der med det samme.

Skidt at jeg er nødt til at koble Windows på mit netværk :-(

--
Erik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]