Re: [TEKNIK] Hvordan finder jeg de danske IP-nummerserier

On Thu, 25 Nov 2010 22:13:05 +0100, Erling A. Jacobsen <sslug@sslug> wrote:

On Thu, 2010-11-25 at 18:56 +0100, "E. Sjørlund" wrote:
Den 25-11-2010 14:03, Erling A. Jacobsen skrev:

> eller måske bruge -n 1 som argument til xargs:
> xargs -n 1 geoiplookup

xargs kan ikke huske $x fra gang til gang den startes, så -n 1 gør ingen
forskel.

Jeg mente sgi da at bruge "-n 1" _i stedet for_ at have en for-løkke,
skal man skære det helt ud i pap ...
Ja tak! Altid
Med et citat (frit fra hukommelsen) af A. Einstein: "Hvis ikke du kan forklare det for din bedstemor, er det ikke sikkert du selv har forstået det"

--
Med venlig hilsen
//Zmit

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]