rsync med windows netcenter

Hej

Jeg bruger flittigt rsync til backup. Jeg har (fået forærende) et Western Digital Netcenter[1], som jeg gerne vil bruge til ekstra-ekstra backup. Den eneste måde jeg tilgår den på nu er via gnome-places vha optionen "windows share" (er det det der kaldes samba?).

Spørgsmålet er om jeg kan anvende rsync til at holde filerne på netcenteret up-to-date og i givet fald hvorledes?

[1]http://www.trustedreviews.com/networking/review/2005/08/15/Western-Digital-Essential-NetCenter-320GB-NAS-Box/p1

--
Atte

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]