Re: [TEKNIK] Ang Server tid Debian

Hej sslug.

Jeg ved desværre ikke hvad bios det er.
Det er en viatuel server, og af hvad jeg ved skulle det være bygget på solus (af hvad jeg har hørt).

Med venlig hilsen
Tanja Sørensen

--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]