mediatomb config, evt anden medieserver forslag

Hej

Jeg har mediatomb kørende på min hjemmeserver, den vigtigste (stort set eneste) klient er en PS3'er. Serveren tilbyder visning af fotos (ca 35.000), vidoer (ca 500) og mp3'er (ca 9.000). Det virker egentlig ok, men mediatomb vælger at præsentere tingene på en noget uelegant måde.

Fx skal man browse billeder efter dato, og da der ofte kun ligger en håndfuld billeder fra samme dato, gør dette det meget bøvlet "bare at se nogle billeder", for ikke at snakke om "skal vi se billederne fra vores sommerferie", mest fordi man hele tiden skal op og ned i dato-strukturen.

Video ligger i én, lang liste, sorteret alfabetisk, der kunne jeg tænke mig at gruppere dem efter forskellige kategorier.

Mp3'ere bruger jeg ikke så meget, men det funker så vidt jeg husker ok fornuftigt.

Jeg har kikket en del på det, og det virker som om det bare sådan det er m mediatomb (fx afspejler visningen ikke mappestrukturen på serveren), men er der nogle der kan afkræfte dette? Alternativt, er der nogen der kører en anden medieserver (UPnP), som præsenterer tingene på en lidt smartere måde, fx blot efter de foldere tingene ligger i?

Generelle erfaringer eller idéer modtages også meget gerne...

--
Atte

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]