Re: [TEKNIK] Hvordan finder jeg de danske IP-nummerserier

On 2010-11-24 04:41, "E. Sjørlund" wrote:
Jeg har på det seneste været ude for en masse angreb på min hjemmeside,
og kunne derfor godt tænke mig kun at tillade adgang fra maskiner i DK.
Er der et sted, hvor jeg kan finde de serier af IP numre, som danske
udbydere råder over?
Hvis ja, vil jeg lægge dem ind i host.allow, og alle andre i host.deny.
Det burde vel kunne løse proble,et.

Jeg bruger den her side ( http://www.countryipblocks.net/continents/ ) til at black/whitelisting i Shorewall for at få lidt styr på trafikken..

/~ Henrik

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]