Re: [TEKNIK] Ang Server tid Debian

Bent Bagger wrote:
On 2010-12-22 21:05, Tanja Sørensen wrote:

Ved i egentlig om der findes danske manual filer, da jeg synes direkte
ikke at jeg kan finde ordenlig rundt i manual filerne da de er rent på
engelsk.

Du kan finde man pages på http://linuxmanpages.com. De er stadig på
engelsk men med Google Oversæt (Translate) kan du få noget, der kan
bruges. Prøv f.eks. for ntp-date: Hvis du giver Google Translate URLen
for ntp-date: http://linuxmanpages.com/man1/ntpdate.1.php får du noget
som dette:
http://translate.google.dk/translate?js=n&prev=_t&hl=da&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=en&tl=da&u=http%3A%2F%2Flinuxmanpages.com%2Fman1%2Fntpdate.1.php

Held og lykke

Bent

Kan desværre se at det ligner at den ikke vil opdatere tiden med ntpdate -b

Ydermere kan jeg se at jeg ikke kan opdatere Hardware Clock får denne melding.

sslug@sslug:~# hwclock --systohc
Cannot access the Hardware Clock via any known method.
Use the --debug option to see the details of our search for an access method.

Med Venlig Hilsen
Tanja Sørensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]