Re: [TEKNIK] HP LaserJet 2015DN - Ubuntu / Windows netværk ..

On 2010-12-29 21:49, Kenni Lund wrote:
2010/12/29 Henrik J. Nielsen<sslug@sslug>:
Hej gruppe!

Jeg sider med et mystisk lille problem. Hver gang jeg forsøger og printe på
min HP LaserJet 2015DN kræver den at jeg skal trykke på "attenttion" knappen
for hvert print job. Dette gælder både for min ubuntu host, og windows
maskinerne.

Kan måske skyldes at papirformatet ikke stemmer overens? F.eks. at
printeren er indstillet til at have konvolutter, mens printjobs sendes
som A4 størrelse. Eftersom at formatet ikke stemmer overens, skal man
bekræfte ved at trykke på en knap på printeren. Dét har jeg oplevede
med adskillige HP printere gennem tiden.

Mvh.
Kenni

Jeg har lige kigget efter de steder hvor man kan ændre papir størrelsen, og de står alle til alm. A4 - og bruger cups til at lave et test print - så det bør ikke være papir formattet.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]