Maemo/N900 genstarter spontant ca. en gang i minuttet :-(

Efter at min N900 (kører nogenlunde ny Maemo) løb tør for strøm og
lukkede ned i går, har den opført sig meget sært:

Når man tænder den beder den om adgangs- og PIN-kode, spiller Nokias
jingle og går i gang med at starte skrivebordssystemet.  Den når dog
ikke at blive færdig med at indlæse min skrivebordsopsætning før det ser
ud til at skrivebordssystemet bliver genstartet.  Helt præcist ser det
ud til at det er efter at bogmærker og kontakter er blevet indlæst, at
skrivebordsystemet genstarter.  Efter at skrivebordssystemet er blevet
genstartet nogle gange (tre, tror jeg), genstarter hele Maemo.

Er der nogen der har en idé om hvad jeg skal ind og pille i i
opsætningen, for at få skrivebordssystemet til at køre?  Jeg vil som et
minimum gerne have Maemo til at køre videre længe nok til at jeg kan
sikkerhedskopiere maskinen.  (Tre uger uden sikkerhedskopi af kalender,
telefonbog og beskedarkiv er ikke så smart.)

Jacob
--
Growing older is compulsory. Growing up isn't.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]