Re: [TEKNIK] webalizer/awstats

Den 28-12-2010 20:07, Martin Arendtsen skrev:
2010/12/28 Gert Holtoft<sslug@sslug>

Hej
Efter i en del år at have brugt Centos som server og brugt webalizer, har
jeg skiftet til Ubuntu-server 10.10, her han jeg ikke få webalizer til at
vise locations, alt er 100% danmark og det ved jeg ikke er rigtigt.
Har så sat awstats op og har der det samme problem med at den ikke viser:
  Visitors domains/countries her er det unknown.

Jeg mener at min apache er sat korrekt op og producerer en gyldig logfil
'other_vhosts_access.log ( har 5 domæner på serveren )

Nogen der kan sparke mig i den rigtige retning

mvh/gert

Mit umiddelbare bud vil være dns opsætningen.
Kan du uddybe hvad du mener med dns opsætning

mvh/gert

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]