Re: [TEKNIK] Maemo/N900 genstarter spontant ca. en gang i minuttet :-(

Jacob Sparre Andersen skrev:

> Er der nogen der har en idé om hvad jeg skal ind og pille i i
> opsætningen, for at få skrivebordssystemet til at køre?

Det viste sig at det hjalp at udkommentere alle linjer i filen
»/home/user/.config/hildon-desktop/home.plugins«.  Præcist hvilket modul
der var skyld i fejlen har jeg ikke fundet ud af endnu.

God fornøjelse,

Jacob
--
»Man kan ikke MÅLE kvalitet!
 Hvis det ka MÅLES er det ikke kvali-tet men KVANTI-TET!«

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]