Re: [TEKNIK] Ang Server tid Debian

On 29/12/2010, at 23.24, Phone contacts wrote:

> Hej sslug
>
> Det med og ændre tidszone vil da ikke virke da det er ca 1 time og 50 min den kører ved siden af som bent også skrev.
>
> Og tror ikke det har noget med udbyderen af den viatuelle server da ejeren selv har fuld root adgang.

Det er lige meget. Alle virtuelle server løsninger har 1 host og et antal guests. I nogle af dem kan du kun sætte tiden i hosten. I stort set alle sammen kan du godt være root i en guest og lave almindelige root ting, men ikke hardware ting.

JonB
ps: skift lige dit navn fra Phone contacts til dit navn når du sender fra din Andriod Phone med K-9 Mail.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]