Re: [TEKNIK] HP LaserJet 2015DN - Ubuntu / Windows n etværk ..

2010/12/29 Henrik J. Nielsen <sslug@sslug>:
> Hej gruppe!
>
> Jeg sider med et mystisk lille problem. Hver gang jeg forsøger og printe på
> min HP LaserJet 2015DN kræver den at jeg skal trykke på "attenttion" knappen
> for hvert print job. Dette gælder både for min ubuntu host, og windows
> maskinerne.

Kan måske skyldes at papirformatet ikke stemmer overens? F.eks. at
printeren er indstillet til at have konvolutter, mens printjobs sendes
som A4 størrelse. Eftersom at formatet ikke stemmer overens, skal man
bekræfte ved at trykke på en knap på printeren. Dét har jeg oplevede
med adskillige HP printere gennem tiden.

Mvh.
Kenni

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]