Re: [TEKNIK] Ang Server tid Debian

On Wed, 29 Dec 2010 23:06:08 +0100
Phone contacts <sslug@sslug> wrote:

> Det er en viatuel server, og af hvad jeg ved skulle det være bygget på solus (af hvad jeg har hørt).

Hvis det er en virtuel server, kan man ikke stille tiden fra den
virtuelle server, da den får tiden fra hosten. Så enten skal hostens ur
stilles, eller også skal i have sat en korrekt tidszone på den
virtuelle host. Det er dog væsentligt, at i ved, hvorvidt hostens
hardware ur kører UTC eller ej.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]