Re: [TEKNIK] Serial port programmering

30. dec. 2010 15.54 skrev Robert Larsen <sslug@sslug>:

> Jeg har begivet mig ud på ukendt territorie, da vi har fået noget nyt
> hardware på arbejdet. Et møntindkast fra Money Controls.
> Den har jeg fået æren af at kode op imod, men jeg kan ikke rigtigt få
> hul igennem.

Start med at få forbindelse med et alm. terminalprogram (minicom,
screen eller lignende), inden at du kaster dig ud i programmere dit
eget...det er ærgerligt at bruge mange timer på at debugge et problem
som måske er i den anden ende.

Jeg har før oplevet serielle enheder som jf. manualen skulle køre med
9600 baud fra fabrikken, men som ved nærmere tests faktisk kørte 19200
eller højere.

Mvh.
Kenni

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]