Re: [TEKNIK] Hukommelses-mystik!?

Hans Henrik Hansen wrote:

> Ups! Jeg har aldrig tidligere pr�vet at opdatere BIOS! :(
> Var lige inde her og kigge lidt:
>
> http://www.a7vtroubleshooting.com/info/bios/index.htm#333
>
> Det ser farligt ud, fx.:
> "If you currently have an A7V333 BIOS < 1007 you must not use certain BIOS
> update utilities. See below for allowed utilities: [...]
> If you use an other than the allowed update utilities then your BIOS may
> become corrupted, rendering the board useless (there's no easy way to
> recover)".
>
> Hvilke h�ndgribelige fordele opn�r jeg ved BIOS-opdatering?

Der må du læse på producentens hjemmeside, hvad de har fixet osv.
Det kan f.eks. være support for nye CPU, rettelser af fejl
i forbindelse med visse hardware, eller f.eks. som i min kælderserver fra 1999
at den kunne bruge lidt større diske da der var nogle bugs ....
(eller f.eks. fix af år 2000 problem)

Så hvis der er opdateringer til BIOS så læs lige først om
det fixer noget du måske har problemer med eller kan få hehov for.
Hvis ikke, så kan du vente med opdateringen.