Re: [TEKNIK] devilspie maximerer alle et programs vinduer

Kristian Kallenberg wrote:

Jeg går ikke så meget op i hvor mine vinduer dukker op henne, sålænge
det er på en af mine skærme.

Jeg ville ønske det ikke irriterede mig...

Jeg har koblet super+v til at flytte et
vindue fra viewport til viewport.

Når du siger viewport, hvad mener du så lige med det? For jeg har set det i ccsm og er ikke sikker på om det betyder "en af mine to skærme" eller "en virtuel tesktop, som i mit tilfælde er fordelt over to skærme".

--
Atte