SV: [TEKNIK] Ang connect til en Postfix med en ikke sasl client

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Michael Rasmussen [mailto:sslug@sslug
Sendt: 25. januar 2010 23:36
Til: sslug@sslug
Emne: Re: [TEKNIK] Ang connect til en Postfix med en ikke sasl client

On Mon, 25 Jan 2010 23:14:15 +0100
Casper Sørensen <sslug@sslug> wrote:

> Har du mulighed for og checke igen om det ser rigtig ud nu da jeg tror
> jeg fandt det med meget hjælp fra dig af.
> Har du yderlige mulighed for og teste at det ikke er gået ud over min
> relay host deny altså f.eks via telnet

Jeg vil dog anbefale den option:
smtpd_tls_auth_only = yes

I modsat fald tillader du login med brugernavn og password ukrypteret,
hvilket ikke er godt, da det kan opsnappes af tredjepart.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Jeg er også ved og finde ud af hvordan jeg kan komme til og bruge
spamhaus.org listen ang det med spam, men postfix filen driller lidt med og
godtage den linje jeg har læst at jeg skal tilføje.