Re: [TEKNIK] Hvilken proxy server til at "skjule" IP adressen

Tak for alle svarene

Løsningen blev, praktisk talt, den Peter kom med. Jeg sidder på en
vindus-maskine til dagligt, så desværre er den originale SSH klient ikke
lige til rådighed. Heldigvis er der ganske gode alternativer; i dette
tilfælge plink.exe, "backend" delen til PuTTY.

sslug og google kan man altså ikke klare sig uden :)

/Nicky