Re: [TEKNIK] Mini PC

Hej med Jer

Jeg ender med stor sandsynlighed med CI963A og Core 2 Duo, som passer
i pris og specs til opgaven, men jeg vil lige dele links, som jeg er
faldet over under vejs.

http://www.commell.com.tw/Product/Network/LS-570E.HTM
Bemærk DDR3 ram ->
http://emea.kontron.com/products/boards+and+mezzanines/embedded+motherboards/miniitx+motherboards/ktgm45mitx.html