Re: [TEKNIK] Mini PC

Tak for input :-)

Jeg har mailet lidt med LinITX.com og de kan faktisk lave en boks til
mig med CI945A bundkort, 1.86 GHz Celeron M, 2 GB ram, 4 x 1 GB NICs i
et Tino kabinet til omkring £480.

Jeg kikker også lidt på disse sider:
http://www.mini-tft.de
http://www.logicsupply.com
De har mange lækre maskiner, men jeg har svært ved finde noget, der
opfylder kravet om 4 x 1 GB NICs.

Jeg tror dog det ender med en Tino...

-- Martin