Re: [TEKNIK] Ubuntu 9.10 bootmanager og deb-pakke in dlæsning

Hej igen

2009/10/29 Folmer Fredslund <sslug@sslug>:
> Hej Poul

<snip>

Truecrypt er åbenbart ikke tilgængelig i ubuntu fordi de har deres
egen "open source" licens som de bruger. Derfor er den ikke med.
Simpelthen.
Men der er både gdecrypt og easycrypt til håndtering af krypterede
partitioner (bruger dem ikke selv, men de er der).

mvh
Folmer