nas-server

Hej
Jag har fået fingre i en lille nas-server, Lacie Edmini V2, jeg er "kommet
ind" i den, dvs har admin adgang via netværk, jeg har ikke helt styr på
hvilken dist der kører på den, men jeg ved det er en Arm-kerne og det hele
styres via Busybox

Mit problem er at jeg ikke kan få den til at acceptere æ ø å, filnavne
indeholdende disse bogstaver bliver afvist, ikke engang bare "forvansket"

jeg har lagt ext3 ind på opbevarings partitionen uden det gør forskel, nogen
der kan give mig en ide om hvordan jeg får den til at forstå at  i DK bruger
vi danske karakterer

mvh/gert