Re: [TEKNIK] Hvilken proxy server til at "skjule" IP adressen

Jan Gundtofte-Bruun wrote:

Tor trafikken kan desværre genkendes så (efter hvad jeg har læst mig til -
har ikke selv testet), vil mange steder stadig afvise.

Jeg kan ikke forestille mig at f.eks. Pandora tester for Tor trafik.

Hvorfor ikke?

Under alle omstændigheder er forbindelsen til Tor jo udenfor
Tor-nettet, så det er nok ikke lige til at opdage, man skal nok gøre
en reel indsats.

Jeg er ikke lige sikker på jeg forstår hvad du mener med at forbindelsen til tor er udenfor tor-nettet?

Jeg vil dog bare lige bidrage med at det overhovedet ikke er nogen hemmelighed hvilke IP-adresser tor-brugere kommer fra, og (dermed) relativt nemt at blokere for:

Se fx: http://torstatus.kgprog.com/ip_list_exit.php/Tor_ip_list_EXIT.csv

/Christian

--
Christian Joergensen