Hvilken proxy server til at "skjule" IP adressen

Der er i USA nogle ganske udemærkede services til bl.a. streaming af musik
osv., som man desværre ikke kan tilmelde sig når man kommer fra Europa. Jeg
har en virtuel server kørende hos en Amerikansk udbyder, så det er jo
nærliggende at installere en proxy, og gå den vej igennem.

Mit spørgsmål er så hvilken proxy skal jeg installere?
Den skal "skjule" mig, så det ikke kan ses at jeg bruger proxy eller kommer
udlandet.
Håndtering af HTTP/HTTPS, da der vil foregå betalinger over forbindelsen.

Den eneste proxy jeg lige kan nævne er squid, men så vidt jeg lige kan se er
det mere en transparent proxy, lavet til caching.

Med venlig hilsen

Nicky Larstrup