Re: [TEKNIK] virtualhosts i Ubuntu

Frank Damgaard skrev:
Leif Lende wrote:
Frank Damgaard skrev:

README ligger nu ikke der,  Jeg har installeret dokumentation, men af en
eller anden grund vises det på fransk, som jeg ikke forstår. Jeg må
finde noget på engelsk.
Leif

Underligt, i min ubuntu ligger filen der men jeg kan se at i nyere, så
er filen der ikke. Se i stedet under /usr/share/doc/ :
(de fleste pakker har gerne lidt filer liggende under doc)

/usr/share/doc/apache2/README.Debian.gz
/usr/share/doc/apache2/NEWS.Debian.gz

For at også gøre det færdigt:

det ligger skam der:
/usr/share/doc/apache2, men kun som symbolic link til:
../apache2.2-common/README.Debian.gz

så stien er /usr/share/doc/apache2.2-common/

Operating system LTS server Ubuntu Linux 8.04.2

Går ud fra at symlink skyldes at de ændrer det og bevarer kompitabilteten for ældre eller nyere vesrioner, så godtfolk og applikationer stadig kan finde det.
VH Leif