Re: [TEKNIK] blokkere for andre dns servere

Det vil jeg prøve når jeg kommer hjem fra arbejde.
Ang årsagen til at det helt skal blockes er så man ikke bare kan taste en
anden dns server ind i sin network config (såsom open dns)
har nemlig nogle venner der nogle gange har sin bærbar med hjem til mig og
de er desværre lidt for glad for torrent og det vil jeg nemlig helst ikke
have på min internet linje.

Hilsen Casper