Re: [TEKNIK] Hvilken proxy server til at "skjule" IP adressen

2009/10/29 Nicky Larstrup <sslug@sslug>:
> Tor trafikken kan desværre genkendes så (efter hvad jeg har læst mig til -
> har ikke selv testet), vil mange steder stadig afvise.
Jeg kan ikke forestille mig at f.eks. Pandora tester for Tor trafik.
Under alle omstændigheder er forbindelsen til Tor jo udenfor
Tor-nettet, så det er nok ikke lige til at opdage, man skal nok gøre
en reel indsats.

> Oven i det, så kan man vist ikke selv bestemme hvilket land man vil
> "komme" fra.
Ork jo, du kan i Tor-klienten angive et exit-land eller en specifix exit-node.

> Og så er hastigheden på Tor ikke just imponerende, så det burde være
> bedre ved at køre på min egen server.
Det er nok det største problem, Tor er ikke beregnet til/stort nok til
at absorbere streaming på hverdagsniveau.

Jan Gundtofte-Bruun
-- 010\001\111 --