Re: [TEKNIK] 1920x1200

Dennis Hansen wrote:
Jeg har en SyncMaster 245B og den kører uden problemer i Ubuntu 9.10 beta, med både Intel og Nvidia grafikkort. Derimod virker den ikke så godt med min Ubuntu 8.04 på min mini pc med AMD Geode, jeg har haft den til at køre 1920x1200 efter en lang sej kamp, men efter en opdatering holdt det igen op med at virke. Så nu kører jeg 1650x1200, hvilket nok også er et bedre valg, jeg overvejer endda at få ned til 1280X1024, en Geode er ikke en grafisk sprinter, og den kører alligevel mest terminal.

Jeg synes det ser meget grimt ud hvis man ikke kører fuld opløsning på en lcd skærm,
det er da sådan noget fedtet noget at se på er det ikke?

Godt ser det ikke ud, men hvis computeren ikke har kræfter nok, så tager det for lang tid at opdater skærmen. Så af de to så vælger jeg det grimme billed. Desuden kører den som Server så grafik bruges mest til at tjekke vejret, eller ligende når den nu alligevel er tændt.

Jesper