Re: [TEKNIK] Hvilken proxy server til at "skjule" IP adressen

Tor trafikken kan desværre genkendes så (efter hvad jeg har læst mig til -
har ikke selv testet), vil mange steder stadig afvise. Oven i det, så kan
man vist ikke selv bestemme hvilket land man vil "komme" fra.
Og så er hastigheden på Tor ikke just imponerende, så det burde være bedre
ved at køre på min egen server.

/Nicky