Re: [TEKNIK] Hvilken proxy server til at "skjule" IP adressen

On 29/10/2009, at 13.20, Nicky Larstrup wrote:

hmmm .. ummidelbart lyder det ikke en dum idé :)

Jeg har allerede en SSH forbindelse til serveren - Ville den ikke kunne
bruges i stedet for openvpn? -Og jeg kommer vel stadig til at stå med
udfordringen at jeg skal have min maskine her til at smide trafikken via VPN/SSH forbindelsen, samt min server til at videreformidle trafikken? Eller
har jeg helt misforstået noget?

en rigtig VPN er nemmere.

1) lav din VPN
2) route på din client, pakker til dine lydstreame servere via din openvpn 3) lav NAT på din openvpn server så data til lydstreamserverne ser ud til at komme fra din servers ip.

JonB