Bind +ipv6

Hej.

Kör DiG 9.3.6-P1-RedHat-9.3.6-4.P1.el5 i CentOS 5.3. Har en ipv6 fungerande tunnel mot sixxs. Har ett subnät /48 på mitt lan där jag har problem med DNS uppslag via ipv6. Uppslag fungerar UA med v4. Då jag gör en A post fråga via v6 får jag "Standard query Refused" därefter görs frågan om men via v4 och svar erhålles med v6-adress för aktuell url-fråga.

I hosts står:
# Do not remove the following line, or various programs
# that require network functionality will fail.
127.0.0.1       localhost.localdomain   localhost
::1     localhost6.localdomain6 localhost6

För säkerhets skull har jag följande host.conf
order bind,hosts

Vad jag har förstått så ska 9.3 fungera med v6.

Hoppas på lösning så jag kan stänga av v4 och få dns frågor få svar ;-)

Regardes
/Håkan