Re: [TEKNIK] Hvilken proxy server til at "skjule" IP adressen

hmmm .. ummidelbart lyder det ikke en dum idé :)

Jeg har allerede en SSH forbindelse til serveren - Ville den ikke kunne
bruges i stedet for openvpn? -Og jeg kommer vel stadig til at stå med
udfordringen at jeg skal have min maskine her til at smide trafikken via
VPN/SSH forbindelsen, samt min server til at videreformidle trafikken? Eller
har jeg helt misforstået noget?

/Nicky