Re: [TEKNIK] Bind +ipv6

On Wed, 28 Oct 2009 21:14:06 +0100
Håkan Larsson <sslug@sslug> wrote:

> Aj.... Det ser ut som att bind inte lyssnar på v6. bind startas via
> ett script "/etc/init.d/named" manuelt görs detta genom "service
> named start" Någon idé?

Nu kender jeg ikke specielt CentOs - men check hvilke kommando named
startes med - du kan se det i filen /etc/init.d/named

Min Fedora har også en fil i /etc/sysconfig/named som indeholder ekstra
konfigurations settings.

Kig efter bla. "-4" som tvinger bind til kun at lytte på ipv4 adressen
og ikke knytte sig til dig ipv6 net.

Mvh
JesperKP