Re: [TEKNIK] Tilslutte min linux maskine til windowsserver

Jeg sidder faktisk lige nu og her og roder med den samme opgave.
Det lykkedes mig, uden at have læst denne mail, at få "hul" igennem til
serveren ved at bruger denne sti: Steder->netværk->windows netværk-> ;
derefter at skrive serverens navn/mappenavn
feks.: smb://ubuntuserver/hansen
Virkede med det samme.
/jas