internet problemer efter mislykket upgrade (8.10->9.04)

Hej alle

Jeg skriver i desperation for at prøve at undgå at skulle
gen-installere hele mit system.

Som skrevet har jeg ikke noget net, men er ikke smart nok til at vide
hvordan jeg får det op at køre. Det plejer jo at virke...

Derudover er min (eller hvad der skulle være) ubuntu 9.04 gået i
stykker, eller hvad man siger på dansk. Jeg ved at der er mange af
pakkerne som ikke er opgraderet, muligvis pga en fejl med python 2.6,
men jeg er ikke sikker.

Jeg håber jer har skrevet til den rigtige mail-liste og at der er
nogen der kan hjælpe.

mvh
Folmer

--