Re: [TEKNIK] Problemer sammen med Cisco-Linksys small Buisiness router RV042

Eskild Nielsen wrote:
> Når jeg bruger en Cisco-Linksys small Buisiness router RV042 som
> gate-way til internettet, så virker ethernet kortet på min laptop meget
> ringe: 90 % af alle web-sider umulige at loade, de resterende 10 % er
> langsommere end normalt

Et skud i tågen. Prøv at slå IPv6 fra i YaST -> Netværksenheder ->
Netværksindstillinger

openSUSE aktiverer IPv6 som standard, og det kan vist i nogle tilfælde give
sære performance problemer.

Men derudover lyder det da som en god ide at teste det med en 11.2
milestone2 live-cd - og evt. en livecd af en alternativ distro.