Re: [TEKNIK] FC3 problem

Torben Andersen skrev:
> Hejsa,
>
> Jeg har et antal FC3 produktionsmaskiner. Efter ønske har jeg kørt en "chmod -R a+rw /etc" ligesom jeg har tilføjet et par nfs directories.

er der en grund til denne chmod i /etc ?
det er jo ganske drastisk....

nogle programmer er ikke så glad for at visse opsætningsfiler kan læses af alle, og evt.
nægter de så at starte.

Prøv at se i log filer om der skulle være noget.

det bedste råd er at finde en backup af /etc og evt manuelt korrigere alle filer
der har forkerte rettigheder.