Re: [TEKNIK] Debian apt - kan den vise hvilke pakker der har været installeret?

On Sun, 07 Jun 2009 12:33:59 +0200
Henrik Christian Grove <sslug@sslug> wrote:

> dpkg -l | grep ^rc

> dpkg --purge <pakker der er fjernet, men har konfig-filer tilbage>
>
> .Henrik
>
> --
> if the user is truly dumber than you are, he will defeat you by doing
> something else so dumb that it never even occurred to you.
> 					-- Craig Dickson on
> debian.devel

Mange tak for hjælpen - så er der blevet ryddet lidt
konfigurationsfiler af vejen.

Så må jeg se om jeg kan huske at bruge --purge option når jeg i
fremtiden fjerner pakker.

Mvh
Jesper K. Pedersen