Hjælp til parameter indstill ing til ffmpeg?

Hej, jeg har en mobil medieafspilller, der også kan vise video -sådan da...
Jeg har fundet en video fil, der kan afspilles og prøvede at aflure dens encoding vha. mplayer:

VIDEO:  [DX50]  224x176  32bpp  20.000 fps  677.9 kbps (82.8 kbyte/s)
Clip info:
 Software: InterVideo
xscreensaver_disable: Could not find XScreenSaver window.
Opening video decoder: [ffmpeg] FFmpeg's libavcodec codec family
Selected video codec: [ffodivx] vfm: ffmpeg (FFmpeg MPEG-4)
Trying to force audio codec driver family libmad...
Opening audio decoder: [libmad] libmad mpeg audio decoder
AUDIO: 44100 Hz, 2 ch, s16le, 128.0 kbit/9.07% (ratio: 16000->176400)
Selected audio codec: [mad] afm: libmad (libMAD MPEG layer 1-2-3)
AO: [alsa] 48000Hz 2ch s16le (2 bytes per sample)
Starting playback...
VDec: vo config request - 224 x 176 (preferred colorspace: Planar YV12)
VDec: using Planar YV12 as output csp (no 0)
Movie-Aspect is 1.27:1 - prescaling to correct movie aspect.
VO: [xv] 224x176 => 224x176 Planar YV12  [zoom]

Jeg har prøvet mig lidt frem med ffmpeg, men indtil videre har alle mine forsøg være forgæves
 = kan ikke vises af mediedimsen (SanDisk Sansa Fuze)

Er der nogen, der har et bud på hvordan kommandostrengen til ffmpeg skal se ud for at generere et output svarende til filinformationen fra mplayer?

--
Med venlig hilsen
/Zmit/