Re: [TEKNIK] Hjælp til parameter indstill ing til ffmpeg?

Bent Bagger wrote:

> mencoder -oac mp3lame -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:pass1 -o \
> example.avi <inputfil>
> mencoder -oac mp3lame -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:pass2 -o \
> example.avi <inputfil>

Og så skulle jeg selvfølgelig have læst ordentlig korrektur :-)

Kommandoerne skal være (det er lavcopts, der er gale):

mencoder -oac mp3lame -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vpass=1 -o \
example.avi <inputfil>
mencoder -oac mp3lame -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vpass=2 -o \
example.avi

Sorry.

Bent