Re: [TEKNIK] X virker ikke på ubuntu 9.04

Hej Gunner

2009/6/15 Gunner <sslug@sslug>:

> Denne kommando:
> sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg

Tak for forslaget, men det hjælper mig kun med at sætte mit keyboard
op i mit tilfælde.

Jeg har selv prøvet at se på hvad der kan være galt i /var/log/Xorg.0.log
Umiddelbart tror jeg at der er et problem med driveren fordi jeg har fglrx 8.6.

--
Folmer Fredslund
Selma Lagerløfs Allé 21 st.