Re: [TEKNIK] xfce overtrumfer IceWM ved opstart

Den 21.06.2009 kl. 21:56 skrev Atte André Jensen <sslug@sslug>:

Michael Schmidt wrote:

Har du en ~/.xinitrc fil og hvad indeholder den ?
Nej! -det havde jeg også selv forventet.

den kan også hedde "~/.xsession", fx under debian og ubuntu (så vidt jeg husker)

Der er en xsession-errors.
Jeg har afinsalleret xfce igen, og senere installerer jeg xfce igen og starter den som en anden bruger, som jeg så kan være når jeg vil pille-rode-rage ved "den lille gnaver" :)
Tak for forslag til hjælp.

--
Med venlig hilsen
/Zmit/