Re: [TEKNIK] xfce overtrumfer IceWM ved opstart

Den 21.06.2009 kl. 21:16 skrev Martin Møller Skarbiniks Pedersen <sslug@sslug>:

2009/6/21 Michael Schmidt <sslug@sslug>:
Jeg ville prøve at blive klogere på xfce og valgte efter login at forsøge
at starte xfce i stedet for IceWM, der plejer at komme op.

Så i stedet for det normale:
~]$ startx

prøvede jeg med:
~]$ startx && xfce

Hvilket havde den effekt jeg ønskede, X startede og xfce kom op som
desktop miljø.

Da jeg så gerne ville tilbage til IceWM har jeg forsøg noget lignende dog
uden held.
~]$ startx && icewm
(alternativt ~]$ startx && icewm-session)

Har du en ~/.xinitrc fil og hvad indeholder den ?

Nej! -det havde jeg også selv forventet.
Jeg har nu prøvet at slette alle ~/.xauth* filer og prøve
 ~]$ startx && icewm
igen. -Og igen uden held.

--
Med venlig hilsen