Re: [TEKNIK] TDC play på linux?

On Fri, 26 Jun 2009 20:56:36 +0200
Kristian Nørgaard <sslug@sslug> wrote:

> Jeg har nok ikke de store forhåbninger, men er der nogen som har
> fundet ud at bruge TDC play under linux.
>
> Umiddelbart er TDC play vist knyttet til Windows Media Player, men
> måske er det bare et formelt krav og ikke et krav i praksis???
>
> Eller kan man køre Windows Media Player under wine med succes?

TDC play er afhængig af at man kan dekode kodet indhold over deres
sikre system (drm).
Detsværre er der ingen løsninger til Linux (endnu...)

Jeg havde selv TDC da det kom frem - da de var så søde at reklamere for
at det var til alle med TDC internet og det var gratis (at det så
koster 7,25/måned er ikke ligefrem gratis - og da det så ydermere ikke
var til alle men kun til Microsoft brugere sagde jeg pænt farvel til
TDC - det er den eneste måde jeg kan sende min holdning til dem for de
email / telefonsamtaler jeg havde med dem var absolut ikke produktive)

Mvh
Jesper K. Pedersen