Re: [TEKNIK] opsætning af mobil internet call m e

On 02/06/2009, at 13.42, Mikkel Meinike Nielsen wrote:

Jeg har anskaffet mig et af de her mobil modem (huawei e169) og så har jeg en asus eee med xandros styresystemet. Modemet bliver fundet og den søger efter netværk og kommer så op med 3 telia.dk
tdc.dk
synofon.dk
Ingen af dem er altså call me og jeg tøre ikke vælge tilfældigt af frygt for at rende ind i en og anden regning fra et af disse selskaber så ved i om call me lejer/benytter en at disse tre netværk eller om jeg simpelthen ikke når frem til det relevante netværk?

ring og spørg hvilken af dem du skal bruge, eller kik på hjemmesiden

"Call me har danmarks bedste, hurtigste, billigste, ... (indsæt selv flere superlativer), via telias netværk"

Så jeg tror du skal vælge telia.

JonB